Saya tahu

Saya tahu, ramai dah tak peduli nak baca blog sejak dua tiga hari ni. Tak pe, saya pun malas nak tulis dan baca blog. saya sedang buat2 sebuk membuat biskut conflake tadi (itu saja yang saya ada hati nak buat a.k.a yang tahu buat). Tiba2 saya teringat kamu , kamu dan kamu. Yang mungkin tak ingat saya pun. Tak pe.

Ini ucapan klise saya:

Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin

Tu je, semoga gembira di hari raya, oh yeah!

(makan kuih raya jangan sampai tercekik, doktor dan jururawat benci bertugas dihari raya)

(pandu kenderaan dengan penuh berhikmah, doktor dan jururawat benci bertugas dihari raya)

7 thoughts on “Saya tahu

Tinggalkan Jawapan

