Awan nano

Hari ini awan di atas langit bentuknya lucu2. Seperti sudah berpakat2 membuat pertunjukan formasi. Ada macam si tua yang perutnya menggeleber, sedang berbaring kekenyangan. Ada juga yang kelihatannya sangat menyelerakan seperti  aiskrim yang krimnya melimpah2. Ada juga macam arnab berlari2 terlompat2  dikejar raksaksa putih. Ada macam ulat bulu menggeliat. Sekejap2 ulat bulu macam dah bertukar jadi kupu2. Wah2! Comel2 kupu2nya!

Eh! Sampai hati kau buat bentuk ni!

Gambar sekadar hiasan (tak mampu mendongak langit nak ambil gambar awan) kredit : flickr

Hey awan! Hari ni kau main2kan aku ye?

10 thoughts on “Awan nano

    • hi misterious,

      sila mengaku siapa kamu. kalau tidak saya tarik rambut. (hehe. takdelah. garang eh?)

      saya garang masa jadi lecturer je. hari2 lain, saya adalah tikus yang penakut. hehe

  1. hamster??comeiii ape..ngeh.cik lect paling garang tapi salu wat lawak a/bangsa gak.tak tahan dolu2 suke nyanyi lagu pening (m daud kilau+ezlyn).. adussss

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s