Baju kurung + gitar = boleh tahan

Gambar : curi dari fesbuk Ana Raffali. ampun

Kalau dah berbaju kurung tu, memang nampak cantik saja. Memang nampak ayu saja. Memang nampak sopan saja. Susah nak buat aksi tak senonoh. Ye lah! Apa ke jadahnya nak melompat dan nak panjat pokok kelapa macam beruk mak yeh ye tak? Baik2 bawak diri tau.

* Tiba2 teringin belajar main gitar pulak. Siapa nak ajar ni? Haih!

6 thoughts on “Baju kurung + gitar = boleh tahan

  1. pertama : tidak secantik berbaju kurung kain cotton!!!!!

    kedua : orang seni mcm gua nie melihat batu-batu yang
    berbalam di sana tu yang cantik, nyanyian
    gumpalan ombak…… merdu dan syahdu tanpa
    dipetik….. batik lusuh, duduk bersimpuh…
    terkesima mata….ahhhhhhhhhhhhhhhh
    rambutnya………………tidakkkkkkkkkkkkk.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s