Pergi III

ismail

kredit gambar : http://www.islam.gov.my

Saya mula menyedari kewujudan ciptaan tuhan yang istimewa ini semasa berada di tahun satu, ijazah sarjana muda, (sangat muda) lama-lama dulu. Saya sedang mencari-cari bahan untuk dimasukkan kedalam sebuah kolum majalah kolej kediaman, dan bertemu satu kisah tentang figura yang sangat mencengangkan kehebatannya. Sejak itu saya selalu mengikuti perkembangannya. Beliau seumpama “chicken soup of the soul” saya bila saya terdahagakan motivasi semasa dalam keseksaan menuntut ilmu.

Selamat pergi menemui Allah dan semoga roh dicucuri rahmat menggunung kepada pemegang rekod insan cacat penglihatan pertama mendapat ijazah kedoktoran falsafah di dunia.

Alfatihah

One thought on “Pergi III

Tinggalkan Jawapan

